aug
2

Nyáron csak úgy bővelkedünk a sok zöldségben és gyümölcsben. Sok színes, érett finomság csalogatja  agyanútlan vásárlót a polcok felé. Sokszor mire feleszmélek, a kosaramban is van egy jó pár belőlük. Mi nagyon szeretjük nyersen is a zöldségeket: salátának, szendvicsbe vagy csak úgy felvágva csipegetjük a reggelihez. Szerintem az egyik legismertebb, legnépszerűbb nyári ételnek számít a lecsó. Rengeteg fajtája van, én most a cukkinis- tojásos változatot ajánlom.

Cukkinis- tojásos lecsó:

Hozzávalók 4 főre: 5 fej hagyma, 5 db paprika, 4 db paradicsom. kb 30 dkg cukkini, 5 db tojás

Elkészítése: A zöldségeket megmosom és felvágom. Én általában vékony csíkokra szoktam vágni a hozzávalókat, így hamarabb is kész van és szerintem az ízek is jobban összeérnek. Egy edénybe kevés olajat teszek és először a hagymát teszem bele sülni, utána sorban jön a paprika, a paradicsom, majd a végén a cukkini is. Én fűszerként csak sót szoktam beleszórni, hogy a zöldségek ízei érvényesüljenek. Mikor megfőtt a lecsó, az öt tojást felverem és a lecsóra csorgatom, majd óvatosan összekeverem. Arra nagyon kell figyelni, hogy a tojás is jól átsüljön! Mikor kész, már lehet is tálalni. Mi kenyérrel szoktuk enni, de lehet hozzá főzni rizst is, és ha valaki nem tudja nélkülözni a húst, akkor ajánlok hozzá egy kis virslit vagy kolbászt.

A bejegyzés trackback címe:

https://fozzunkasemmibol.blog.hu/api/trackback/id/tr312193299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása